سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ


پیوندها
لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 5
  • بازدید دیروز: 4
  • کل بازدیدها: 56805



میگ میگ تنها














موضوع مطلب :


شنبه 93 اردیبهشت 27 :: 12:9 عصر :: نویسنده : میگ میگ
تصاویر فوق متعلق به قورباغه ای است که با سوارشدن بر روی یک ماهی قرمز در درون آب از این موقعیت تکرار نشدنی نهایت استفاده را می کند.




موضوع مطلب :


پنج شنبه 93 اردیبهشت 11 :: 9:48 صبح :: نویسنده : میگ میگ

 




موضوع مطلب :


پنج شنبه 93 اردیبهشت 11 :: 9:44 صبح :: نویسنده : میگ میگ
حمله به خودروی بازیگر زن ایرانی بخاطر تبریک به رهبری
الهام چرخنده چندی پیش در یک پیام نوروزی خود عید را به مقام معظم رهبری تبریک گفت ، همین مسئله باب جدیدی برای حمله به این بازیگر را از سوی معاندین باز کرده است.
 

 

  پس از آنکه الهام چرخنده چندی پیش و در ایام نوروز، به رسم ادب عید را به مقام معظم رهبری تبریک گفت، موج تخریب ها و توهین ها علیه وی آغاز شد و کار به جایی رسید که عده ای اراذل و اوباش به خودرو وی حمله کردند و باشکستن شیشه های ماشین وی، او را مورد اهانت و توهین قرار دادند.


پیش از این نیز این ماجراها برای عده ای دیگر از هنرمندان کشورمان اتفاق افتاده و عده ای اوباش منتسب به جریان روشنفکری، برخی هنرمندان را که به نظام و انقلاب متعهد بودند را مورد توهین و تخریب و اذیت و آزار قرار داده اند.


شهاب حسینی بازیگر محبوب کشورمان بخاطر حضور و سخنرانی در دیدار بازیگران با مقام معظم رهبری در سال 89 از سوی این جریان مورد حمله و توهین و تخریب قرار گرفت.

 

 

پروانه معصومی نیز که در دیدار سال 89 بازیگران با مقام معظم رهبری حضور داشت و در این دیدار دقایقی به صحبت و سخنرانی پرداخت، از این قاعده مستثنی نماند و در فضاهای مجازی نیز کمپین های توهین و تنفر و تخریب علیه وی به راه انداختند.

 


محمد رضا شریفی نیا، بخاطر بازی در فیلم هایی نظیر اخراجی ها و قلاده های طلا و همچنین حضور در دیدار های مقام معظم رهبری ، از سوی جریانی خاص بشدت مورد تخریب و توهین قرار گرفته و کمپین هایی علیه وی راه اندازی شده است.

 


علی رام نورایی، بخاطر بازی در فیلم  ضد فتنه ی  قلاده های طلا بارها مورد تهدید و توهین و تخریب توسط اراز اوباش و معاندین نظام قرار گرفته است.


نقش آفرینی امین حیایی در فیلم قلاده های طلا حاشیه ساز بود. وی پس از این فیلم از موج حملات و توهین و تحریم ها در امان نماند و بارها بخاطر بازی در این فیلم مورد اذیت و آزار قرار گرفته است.

 


همچنین  دختر علیرضا افتخاری نیز در ایام فتنه 88 بخاطر مواضع انقلابی پدرش، از طرف اهالی فتنه مورد حمله و ضرب و شتم قرار گرفت.


پس از این قضایایی که ذکر شد این بار نوبت الهام چرخنده بود که اوهم بخاطر ادای احترام به مقام معظم رهبری مورد حمله و اهانت قرار بگیرد، و با توهین و تهمت و حمله ارازل اوباش جریانی خاص به وی مورد اذیت و آزار قرار گیرد.


وی چندی پیش که این تهمت و توهین ها آغاز شده بود در صفحه اینستاگرام خود از این تهمت ها و توهین ها گلایه کرده بود و جوابی به آن ها داده بود که تصویر آن را در ادامه خواهید دید.

 

 

جا دارد از همین تریبون گفته شود که خانم چرخنده هیچ نگران این نوع گستاخی ها نباشید، همیشه همین طور بوده که با هرکس که با حیا تر، ولایی تر و ارزشی تر بوده سر دشمنی دارند، پس از این ابراز دشمنی نه ناراحت بلکه بسیار خوشحال باشید که ملاکی است برای ارزشی بودنتان…

 

و حالا که در مسیر آرمان ها و ارزش ها قدم نهاده اید محکم تر از قبل ادامه دهید…




موضوع مطلب :


پنج شنبه 93 اردیبهشت 11 :: 9:42 صبح :: نویسنده : میگ میگ



موضوع مطلب :


پنج شنبه 93 اردیبهشت 11 :: 9:40 صبح :: نویسنده : میگ میگ